Monday, December 13, 2010

GÅ-BORT-PRESENT


...eller en liten julklapp till en vän. Ge bort en påse med dundergoda kolor, och en liten bok med receptet till. Jag har gjort ett gäng! Som bas har jag använt Kraft. Många av papperen är från October Afternoons Home maker. Jag har haft stor användning av min apronlace punch från Fiskars! Jag har dekorerat med knäckformar och diverse stickers, knappar, band och die cuts från mina lådor. Nyinköpt är den snygga bakers twine som både finns i kortet och kring kolor och påsar. Finns att köpa hos http://mollysscrapbooking.blogspot.com/. Halmstjärnan på påsen är en julgransprydnad från IKEA. Receptet kommer för övrigt från Johanna Westmans bok Julgodis. Happy holidays!










2 comments:

  1. Det är verkligen jättefint!!! Har lagt upp en bild i Mollybloggen nu och även länkat till dig! TACK för att du visade oss!!! =)

    ReplyDelete
  2. Superfin gå-bort-present! Du är välkommen hem till mig närsomhelst :p

    ReplyDelete